Business Traveller Israel - פברואר 2019
14 ת ו כ ן פ ר ס ו מ י 2019 פברואר א ם יש דבר שעליו כולם מסכימים, זה ששוק התעופה בישראל ובעולם עובר שינוי משמעותי. נראה שכמעט מדי יום נפתחות ונסגרות חברות תעופה. וכשהשוק כל כך דינמי, כל נוסע חייב לשאול את עצמו - על מי אפשר לסמוך? מה ההבדל בין חברה לחברה? מי יוכל לתת את הטיפול המיטבי לאורך כל הדרך? אלו גם השאלות שאיתן אני פותח את היום, כל בוקר. , KLM מה הערך המוסף שאנחנו כקבוצת אייר פראנס לכל לקוח? ואיך אנחנו יכולים לוודא שכל להציע יכולים לקוח יקבל את התמורה והשירות הטובים ביותר? לא רק במהלך הטיסה עצמה, אלא לכל אורך הנסיעה - משלב הזמנת הטיסה, דרך הטיפול בשדה התעופה וגם לאחר הנחיתה ביעד. כאחת מקבוצות KLM החוזקה של קבוצת אייר פראנס התעופה הגדולות והוותיקות בעולם מאפשרת לנו להתאים את עצמנו לדפוסי הפעילות של הנוסעים השונים. אם לתיירים שטסים לנופש יש דפוסי נסיעה מאוד ברורים, ברור שלנוסעים עסקיים יש דפוסי נסיעה וצרכים אחרים. לכן בנינו אפשרות לרכישת כרטיסים מודולריים – ולתת לכל נוסע לבחור לפי הצרכים שלו, בין אם הוא זקוק לכרטיס גמיש, או מעדיף כרטיס מוזל ללא מזוודה. כל הנוסעים מקבלים בטיסה ארוחה חמה, ובעוד חברות רבות ק”ג בלבד –נוסעי 8 או 5 מגבילות את משקל תיק היד עד רשאים להביא איתם למטוס תיק KLM אייר פראנס ק”ג, ונוסעי מחלקות היוקרה ונוסעי העילית של 12 במשקל תכנית הנוסע המתמיד שלנו – אפילו הרבה מעבר לכך. המודולריות הזאת חשובה במיוחד לאנשי עסקים – משום שהתכניות שלהם משתנות לעתים קרובות, ולעתים גם בנתה גם KLM ברגע האחרון. לכן קבוצת אייר פראנס תכניות מיוחדות לחברות עסקיות שעוזרות להן לנהל את טיסות העובדים בצורה מיטבית ובכך לנהל טוב יותר את שלנו משמשת BlueBiz תקציב הנסיעות. למשל, תכנית ה- מעין תכנית “הנוסע המתמיד” לחברות עסקיות – כמו שנוסע רגיל צובר נקודות כשהוא טס, כך החברה צוברת עבור כל אחת מטיסות העובדים. כל Blue Credits נקודות נקודה שווה דולר, וניתן להשתמש בנקודות כדי לרכוש טיסות עתידיות של העובדים ושירותים נוספים. התכנית גם מאפשרת לחברות ליהנות מתנאי כרטוס מועדפים וגמישים יותר, ומעוד מגוון הטבות שנועדו לעזור לחברה לחסוך כסף. בהתאם לנפח הטיסות של כל חברה עסקית יש לנו גם אפשרות להציע לעתים הנחות, או מחירים מיוחדים, ומעטפת שירותים נלווים לעובדי החברה בזמן נסיעתם. כך אנחנו מייצרים נאמנות בקרב הלקוחות - שמבינים שאנו עוזרים להם לחסוך בהוצאות, ומאפשרים להם להפנות משאבים רבים יותר לפיתוח התוצר שלהם. זו האסטרטגיה של הקבוצה – לתת יותר לכל לקוח. כל יוזמה והשקעה באה לידי ביטוי בחוויית הלקוח – בין אם מדובר בחידוש צי המטוסים, מחלקות הפרימיום בטיסות ושדרוג wifi והמחלקה הראשונה, הטמעת שירות טרקליני העסקים – כל השירותים הללו הן הערך המוסף , והן שמאפשרות לקבוצה לשמר KLM של אייר פראנס את מעמדה בעולם התעופה. מאוד קל לחשוב לפעמים ש-לואו קוסט תמיד יהיה יותר זול, אבל כשמסתכלים על השורה התחתונה ומחשבים לתוך כרטיסי הלואו קוסט גם את הארוחות, המזוודות והגמישות, מגלים שכבר מגיעים למחיר כרטיס של חברה סדירה. כשמכניסים לתחשיב גם את ההטבות שלנו – כמו התכניות העסקיות, מפת היעדים הרחבה, השירות בטיסה, וההטבות לנוסעים המתמידים – מגלים שהעולם ‘התהפך’ ושלמעשה - יותר משתלם לטוס אתנו, לכל יעד בעולם. KLM הכותב הוא מנהל המכירות של קבוצת אייר פראנס בישראל הנוסע המתמיד, גרסת המשרד מעסיק, אם גם אתה מטיס עובדים לחו”ל כבשגרה, כדאי שתקרא איך להתנהל נכון / אלון נטע BlueBiz וליהנות מצבירת נקודות והטבות נוספות. רמז, תכנית
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTY2NjQ3