Business Traveller Israel - פברואר 2019

18 ח ד ש ו ת ת ע ו פ ה 2019 פברואר ס ינגפור איירליינס, אחת מחברות התעופה הטובות בעולם, השיקה שירות חדש, ראשון מסוגו בעולם התעופה. נוסעי מחלקות היוקרה – סוויטות, מחלקה ראשונה ומחלקת עסקים – יכולים להזמין מראש לפני הטיסה את תפריט הארוחה שלהם מכל היעדים, אליהם טסה החברה ברחבי העולם. עפ”י המתוכנן, בקרוב יוצע השירות גם לנוסעי מחלקת פרמיום אקונומי. השירות החדש של סינגפור איירליינס, המיני סוויטות של דלתא איירליינס מבזק / דוד אדלר והטרקלינים החדשים של שדה התעופה בז’נבה. תעופה בחקירה סינגפור איירליינס מה חדש? נוסעי מחלקות היוקרה רשאים להזמין מראש תפריט לטיסה החברה ביצעה פיילוט השקה רכה של השירות הייחודי בטיסות שיצאו מסינגפור ואליה, שזכה לקבלת פנים אוהדת במיוחד. ועתה החליטה החברה להרחיבו לכל טיסותיה, כשהנוסעים יכולים לראות את התפריט המגוון באתר החברה ולהזמין מראש את בחירתם, בפרק זמן של שלושה שבועות עד שעות לפני הטיסה. 24 השירות החדש מציג לנוסעי מחלקות היוקרה Cook את הספר ‘ ’, ממנו הם programme יכולים לבחור מנות עיקריות מתוך מבחר תפריטים שונים. 68 של הספר מציע מבחר רחב של מנות גורמה: מאכלים בסגנון מערבי קלאסי, תפריטי בריאות ומנות ייחודיות לצמחונים וטבעונים, מאכלים אסיאתיים פופולריים, מאכלים סינגפוריים מסורתיים וכן יצירות אקסקלוסיביות של , הפאנל הקולינרי Chefs1 של חברות התעופה הבינלאומיות. “התגובה להשקה הניסיונית של שירות הזמנת תפריט הארוחה מראש עודדה אותנו מאוד, ואנחנו גאים להציע מעתה את השירות הייחודי והבלעדי לכל נוסעי מחלקות היוקרה שלנו בכל רחבי העולם”, אמר יאו פי טאיק, סגן הנשיא לשירות לקוחות של סינגפור איירליינס. לדבריו, “השקת השירות החדש היא נדבך נוסף בחלוציות שלנו בתעשיית התעופה ומעידה על המחויבות המתמדת שלנו לשפר את היצע המוצרים והשירותים, ומדגישה את ההתמקדות שלנו במגמת הפרסונליזציה של השירות ללקוחות, הן  בקרקע והן באוויר”.

RkJQdWJsaXNoZXIy NTY2NjQ3