ספטמבר 2019 - Business Traveller Israel
נ סיעה לחו"ל, בין אם עבודה או פלז'ר, מלווה בשרשרת "חיול" בנתב"ג. החל ממציאת חנייה (במידה ומגיעים עם רכב), עבור בצ'ק אין, בידוק ביטחוני וביקורת גבולות וכלה בהמתנה לכוס קפה בתור בבית הקפה בדיוטי פרי בדרך לגייט. לכן, אין זה פלא שכיום קיימים שירותים שנועדו להנעים את זמנם של העוברים ושבים בשדות תעופה. אחד השירותים המוכרים הוא טרקליני דן היוקרתיים, המציעים שירותים שהופכים את השהייה בנמל התעופה לחוויה נעימה הרבה יותר. תחום זה התרחב משמעותית בשנים האחרונות עם כניסתן של חברות שונות, שאינן חברות תעופה, הנותנות מענה לביקוש הגובר ומציעות שלל פתרונות אטרקטיביים. מי שלקחו את התחום צעד אחד ורשת QAS קדימה הם חברת מלונות דן המנהלים את טרקלין ארבל, שהשיקו באחרונה שירות . FLOW חדש בשיתוף פעולה עם שירות זה, ניתן באמצעות דיילי המאפשר FLOW של VIP ה- לנוסעים לקבל יחס מפנק ומועדף. ומה בתפריט? "טסים זהב" לא רוצים להמתין בתור לצ'ק אין ולביקורת הדרכונים? אין בעיה. שירות זה מאפשר דרך VIP ללקוח להיעזר בנציגי טרקלין ארבל הדואגים לטפל בתהליכי הצ'ק אין וביקורת הדרכונים, באופן פרטי בטרקלין עצמו, בעוד הוא יכול להמשיך ולשהות בטרקלין המפנק. במהלך ההמתנה, מוגש ללקוח בטרקלין ארבל כיבוד קל הכולל מגוון גבינות, פירות טריים, דברי מאפה, משקאות אלכוהוליים, שתייה חמה, שתייה קלה ועוד. עם סיום התהליך, הנערך כאמור FLOW של VIP בטרקלין, דיילי ה- מסיעים את הלקוח ברכב יוקרה אל טיסתו. על פי בחירת הלקוח, הסעה לטרקלין דן, לדיוטי פרי או למטוס. FAST TRAC שירות נוסף המוצע תחת המותג הוא שירות מעבר מהיר FLOW המאפשר ללקוח לעבור בידוק מהיר במתחם טרקלין ארבל. השירות כולל בידוק ביטחוני, צ'ק אין וביקורת דרכונים, כאשר מיד לאחריו מלווה הלקוח למתחם הדיוטי פרי. לנוחתים VIP שירות שירות נוסף הניתן ללקוחות טרקלין ארבל, הוא הזמנת עם חזרתם לארץ. VIP שירות כך, יכולים הלקוחות להיות FLOW מלווים על ידי נציגי בעת היציאה מהמטוס, לעבר ביקורת הדרכונים. לאחר בידוק הדרכונים מהיר ובידוק המכס, הלקוחות מוזמנים לטרקלין ארבל להנעים את זמנם בעת המתנה למזוודות. לאחר איסוף יביאו את FLOW הכבודה נציגי הכבודה אל הטרקלין וילוו את הנוסעים אל ההסעה. לצד השירות החדש, ממשיכים טרקליני דן בנתב"ג, המנוהלים על ידי רשת מלונות דן וחברת , להציע מגוון אפשרויות QAS עבור הנוסעים המעוניינים להעביר את זמנם עד הטיסה באווירה נעימה ורגועה. טרקליני דן ממוקמים בטרמינל במתחם הדיוטי פרי בשלוחות 3 . בנוסף, מפעילה הרשת E- ו B ,C טרקלין נוסף - " QAS וחברת C ו- B דן פלוס". הטרקלינים מארחים לקוחות שונים של חברות התעופה הזרות, אך ניתן להיכנס אליהם גם באמצעות שיתופי פעולה שונים עם חברות האשראי, המעניקות ללקוחותיהן אפשרות ליהנות משירותי הטרקלינים במסגרת שלל ההטבות אותן הם מציעות. ו"דן פלוס" מארחים E טרקלין את נוסעי מחלקות העסקים והמחלקות הראשונות של חברות תעופה ספציפיות. ממה נהנים מי שזוכים להתארח בטרקלינים? קודם כל - המתנה נוחה ונעימה עד לעלייה למטוס באווירה רגועה יחסית. הטרקלינים מעוצבים בסגנון אלגנטי ומודרני, ומספקים אווירה אינטימית ונעימה. במתחם הטרקלינים ישנן פינות ישיבה נוחות, עמדת מגזינים ועיתונים יומיים לנוחות האורחים וטלוויזיה. האורחים בטרקלינים אף נהנים משירותי אינטרנט ופקס ללא תשלום. כמו כן, מציעים הטרקלינים לשוהים בהם בופה מגוון הכולל מגוון של סלטים, גבינות, מאפים, שתייה קלה, שתייה חמה ושתייה אלכוהולית. לא רוצים לבזבז זמן בתורים ארוכים, או להתחכך בהמוני נוסעים אחרים? פשוט היכנסו לטרקלין. להזמנות ופרטים נוספים: 03-9754492 ' טל טרקלין ארבל -
[email protected] 2350* ' טל – FLOW
[email protected] צילומים: עמוס ניר 39 2019 ספטמבר צ ' ק א י ן ל ט ר ק ל י ן
RkJQdWJsaXNoZXIy NTY2NjQ3