מגזין פספורט - גיליון 668
א חרי הנוסע המתמיד , מועדון חדש Sell & fly ו- . Fly Pro נולד באל על: המועדון מעניק הטבות לוועדי עובדים ולארגונים. לדברי עמית לקוחות 80 , לוי, מנהל המועדון כבר הצטרפו בהם בנק לאומי, חברת חשמל, תעשייה אווירית, הסתדרות העובדים, שחר און, בנק דיסקונט, קבוצת כי"ל ועוד. "קהל היעד שלנו הוא חברות עם למעלה עובדים המוציאות פעילות 200- מ נופש מאורגנת לחו"ל". עוד לדבריו, "מועדוני צרכנות יש בשפע, אבל מועדון הטבות ייחודי בנושא טיסות נופש לארגונים - יש רק באל על", הוא אומר. איזה הטבות המועדון מעניק ללקוחות? לוי: "המועדון מעניק צבירה של הטבות על בסיס נופש בחו"ל. צבירת ההטבות רלבנטית גם למותג סאן דור. אחת ההטבות הינה מנהל תיק לקוחות אישי". איך נולד הרעיון למועדון? "לפני כשנתיים קיבלנו פרויקט מהמנכ"ל, דוד מימון, ליזום מועדון הטבות ייחודי לוועדי עובדים ולארגונים בישראל. קארין רופא אמקייס, סגנית מנהל המכירות בסניף ואני קיבלנו יחד את המשימה. הנושא היה חדש לנו, ורק כשהתחלנו לצלול פנימה הבנו את גודל הפוטנציאל הטמון בשוק הזה. התחלנו לעשות חקר שוק, מה זה אומר תנועת וועדים. גיבשנו מועדון והתחלנו ליצור קשר ישיר עם ארגונים". "אנחנו רק בתחילת רופא-אמקייס: הדרך ואנחנו צופים גדולות למוצר הזה. אנחנו כבר מקבלים פידבקים מדהימים וגם התוצאות הן מעל המצופה". האם הפליי פרו יהפוך בעתיד להיות כמו מועדון הנוסע המתמיד? "לא והוא גם לא אמור להיות כזה. הנוסע המתמיד הוא לכלל הציבור, שזאת מאסה הרבה יותר גדולה. המועדון שלנו פונה לארגונים וספציפית לפעילויות הנופש בתוך ארגונים. כמות הלקוחות היא קטנה יותר. כמות הנוסעים שיצאו דרך הארגונים הללו היא עצומה". מה המקום של סוכן נסיעות בסיפור הזה? "סניף ישראל עובד רק דרך סוכני נסיעות ולא סתם הפרויקט הזה נמצא בסניף ישראל. אין לנו שום כוונה להחליף או לעקוף את סוכן הנסיעות. כל התהליך נשאר זהה. העבודה היא דרך סוכני נסיעות. המטרה היא ליצור אצל הלקוח העדפה של אל על". איך הסוכנים מגיבים למועדון החדש? "כמו בכל דבר חדש, גם כאן היה קיים חשש. אבל החשש הוסר מהר מאוד כי הם רואים שתהליך העבודה נשמר דרכם ואפילו מופשט יותר. אני רוצה להציע לסוכני הנסיעות ללכת איתנו יחד בכוחות מאוחדים. לעניין את לקוחותיהם במועדון פליי פרו". מה הקושי הגדול בתפקיד? "כשהייתי מנהל תיק לקוחות באגף העסקי, קיבלתי תיק לקוחות מוכן. אמרו לי זה התיק שלך, תעשה חפיפה וצא לדרך. קיבלתי על מוכן. פה נכנסתי לעולם חדש. ללא מאגר לקוחות קיים. ללא הסכמים וללא אמצעים טכנולוגיים. בעצם, לבנות יש מאין ולוקח זמן להרים מערך כזה. אני לא רוצה להישמע קלישאתי, אבל בלי הרוח הגבית של ירום ודיש, מנהל סניף ישראל, ושלומי זפרני, מנהל המכירות של סניף ישראל - לא היינו מדברים היום על השקת מועדון פליי פרו". עמית לוי מנהל מועדון פליי פרו, תפקיד: אל על סניף ישראל 35 גיל: נשוי מצב משפחתי: יהוד מקום מגורים: תואר ראשון במינהל השכלה: עסקים ושיווק שנה 12 כמה שנים באל על: שנים בסניף ישראל 9 מתוכן גו פרו צילום: קובי סימן טוב , Sell&fly אחרי הנוסע המתמיד ו- Fly Pro מועדון חדש נולד באל על: המעניק הטבות לוועדים וארגונים. לקוחות כבר הצטרפו. עמית לוי, 80 מנהל המועדון: "מועדוני צרכנות יש בשפע, אבל מועדון הטבות ייחודי בנושא טיסות נופש לארגונים - יש רק ספיר פרץ זילברמן באל על" / 15 » פספורט interview
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjQ4MTM=