פספורט 686 - אייר פראנס חוגגת 85

9 » פספורט ז'רום סאלמי, מנהל אזורי אייר KLM פראנס - איך אתה מסכם את השנה החולפת של – ברמה הגלובלית? KLM אייר פראנס "השנה האחרונה היתה מאוד חיובית עבור 99 . הטסנו כמעט KLM קבוצת אייר פראנס 1.7 מיליון איש, ורשמנו הכנסה תפעולית של . בנוסף, אנו ממשיכים 42% ביליון יורו, עליה של לחדש את צי המטוסים, לפתח את המוצרים שלנו, וגם את רשת הבריתות המסחריות שלנו". מתמודדת עם KLM כיצד אייר פראנס התחרות הגוברת בשוק? "ניתן לסכם הכול בשלוש מילים: ייחודיות – שתסייע לנו למשוך יותר לקוחות. ובנוסף, חדשנות, ולבסוף – בריתות, שיאפשרו לנו להיות חזקים יותר בכל שוק". בשוק KLM מה מאפיין את אייר פראנס התעופה? "אחד היסודות העיקריים של האסטרטגיה שלנו – פיתוח שווקים חדשים. קבוצת אייר פראנס מחזקת את השותפויות האסטרטגיות, KLM וכרגע פועלת להרחיב את הברית הצפון- אטלנטית הגדולה ביותר, יחד עם דלתא ו-וירגי'ן אטלנטיק. בנוסף, דלתא וצ'יינה איסטרן רכשו , ובכך KLM חלק מהמניות בקבוצת אייר פראנס מחזקים את החזון המשותף ואת השותפות בין החברות". מה חשיבות נושא שירות הלקוחות באייר ? KLM פראנס "המיקוד של הקבוצה שלנו הוא סביב הלקוח. כל יוזמה, השקעה, מגיעה מתוך מחשבה על הלקוח ועל חווית הנסיעה שלו. זהו המפתח לעתיד החברה. במהלך השנים האחרונות הגדלנו באופן משמעותי את ההשקעה של הקבוצה בנוסע, כחלק מהאסטרטגיה הזו. ההשקעה באה לידי ביטוי בחוויית הלקוח, בשירות הלקוחות שלנו, בחידוש צי המטוסים, בטיסות, שדרוג טרקליני Wifi בהטמעת שירות העסקים ועוד". KLM מה היתרונות של אייר פראנס כקבוצת תעופה? "מפת יעדים רחבה ומקיפה; חיבור עם מגוון שותפות אסטרטגיות בכל רחבי עולם, כגון ; שירות SkyTeam דלתא ושאר חברות ה- לקוחות מצוין, אך לא פחות חשוב, התקשורת והקירבה לכל נוסע. זה הבסיס לכל". אלון נטע, מנהל מסחרי של אייר בישראל KLM פראנס – מה אתה יכול לספר על הימים הראשונים בישראל? KLM של אייר פראנס יש היסטוריה ארוכה KLM "לאייר פראנס ול- בארץ. החברות פועלות בישראל עוד משנות של המאה הקודמת, ואחרי קום 40- וה 30- ה המדינה הן היו שתיים מבין שלוש חברות התעופה היחידות שטסו ללוד. עם השנים השוק הישראלי גדל והתרחב, הפעילות של אייר 4 גם היא גדלה. היום אנו מפעילים KLM פראנס טיסות מדי יום, שפרוסות לכל אורך היממה". מה מאפיין את הצרכן הישראלי? האם נעשות התאמות מיוחדות עבורו? "כל נוסע הוא עולם בפני עצמו, והאתגר שלנו הוא להתאים את עצמנו. קבוצת אייר פראנס הייתה מבין הראשונות שהשיקו באירופה KLM מבנה מחירים 'מדורג' בכל רמות המחירים, שמאפשר לכל נוסע לבחור את הכרטיס שמתאים לו. המתווה זכה להצלחה גדולה, ולאחרונה החלטנו להשיק מתווה דומה גם בטיסות ארוכות הטווח לאמריקה הלטינית ולקאריביים". יש תכניות חדשות לקו תל אביב-פריז? "אנו תמיד פועלים לשפר ולשדרג את השירותים שלנו. במהלך השנה האחרונה השקנו בקו מתל אביב לפריז פיילוט מיוחד, שמאפשר לנוסעים ליהנות מתכני בידור עשירים ומגוונים ע"ג המכשירים האישיים של כל נוסע. הקו העונתי בין תל אביב לניס התרחב. ברמה הגלובלית, CONNECT אייר פראנס השיקה לאחרונה תכנית Wifi יהיה 2020 , כאשר עד Wifi חדשה בציוד בכל מטוסי החברה, כולל בקווים לישראל, ואנו נציע לנוסעים גם חבילת חינם למשלוח הודעות". איך אתה מסכם את השנה החולפת של  - ברמה המקומית? KLM אייר פראנס "ראשית, אני חייב לומר ששמחתי להצטרף לחברה מובילה, עם צוות מסור ונאמן לחברה, המשקיע את מרב המאמצים כדי לסייע לנוסעים ולציבור סוכני הנסיעות. בשנה האחרונה ראינו גידול ניכר בייחוד בקרב התנועה העסקית. השנה אנו מתכוונים להגביר את פעילות השיווק בישראל. פתחנו מחלקת שיווק חדשה, בהובלתה של מנהלת השיווק רינת חי ברקן, שתבנה פעילויות מיוחדות לשוק הישראלי, בדגש על ערוצי הדיגיטל". שנה של אייר פראנס? 85 איך תחגגו בארץ " אנו משיקים השנה קמפיין מיוחד עם דגש על מורשת התעופה הצרפתית. עולם התעופה המודרני נולד בפריז עם המצאת הכדור הפורח. הקמפיין ירוכז סביב כדור פורח שאייר פראנס תשיק בפארק הירקון, וילווה במבצע מיוחד בו כל הציבור יוכל להשתתף". אייר פראנס - חוגגים ומסכמים , ועם אלון נטע, שמונה לא מכבר KLM עם ז'רום סאלמי, המנהל האזורי של קבוצת אייר פראנס עדי אזולאי בישראל / KLM למנהל המסחרי של אייר פראנס ז'רום סאלמי אלון נטע

RkJQdWJsaXNoZXIy NTY2NjQ3