פספורט חוגג גיליון 700

ח ברת השיט 'רויאל קריביאן אינטרנשיונל' ממשיכה להיחשב כמותג הנופש והתיירות השווה BRAND ביותר, לפי פרסום של חברת , המתמחה בהערכת שוויים של FINANCE מותגים שונים במגוון תחומים עסקיים. 2018- ערכה של רויאל קריביאן, ששמרה ב 3.8- על יציבות בראש הרשימה, נאמד ב מיליארד דולר. הצליחה BRAND FINANCE לפי הדוח של חברת השיט להשיג תוצאות פיננסיות , ולפי צפי 2018 חיוביות בשנת הכספים רויאל קריביאן המותג המוביל בעסקי התיירות , רויאל קריביאן מדורגת במקום הראשון BRAND FINANCE של חברת 2018 עפ"י הדירוג השנתי לשנת מיליארד דולר. מדורגות בכירות נוספות בענף השיט: נורוויג'ן 3.8- בתחום עסקי התיירות ושוויה מוערך ב דוד אדלר במקום הרביעי וקרניבל בחמישי / הגידול של הענף היא אמורה להמשיך ולצמוח. שתי חברות שיט נוספות מדורגות בחלק העליון של הדירוג. חברת נורוויג'ן קרוז מיליארד 3- מדורגת רביעית עם שווי של כ בשנה 27% דולר בעקבות צמיחה של 2.97- שחלפה. חברת קרניבל מוערכת ב 26%- מיליארד דולר בעקבות צמיחה של כ והיא מדורגת חמישית. עוד בעשיריה הראשונה מדורגת חברת פרינסס קרוזס, ושוויה 32%- במקום העשירי, שצמחה ב מיליארד דולר. 1.8- מוערך ב מותג התיירות השני בערכו הכלכלי 3.7- , ששוויה מגיע ל TUI היא חברת 4% מיליארד דולר עם שיעור צמיחה של בשנה שחלפה. הדוח מציין כי הגידול המשמעותי בתעשיית הנופש והתיירות הוא של חברות סיניות. הבולטת בהן, צ'יינה אינטרנשיונל טרוול, שצמחה מיליארד 3.7- ושוויה מגיע לכ 70%- ב דולר, והיא השלישית בדירוג. את הצמיחה המהירה ביותר השנה רשמה 93%- הסינית, שגדלה ב HAPPY VALLEY מיליארד דולר. 2- ושוויה מגיע ל Shutterstock : צילום ,FREEDOM OF THE SEAS, ROYAL CARIBBEAN INTERNATIONAL פספורט » 22

RkJQdWJsaXNoZXIy NTY2NjQ3