פספורט 704 - מוסף ספורט

NCL צילומים: יח״צ "נקודת החוזק שלנו בשוק הישראלי היא בעבודה מול סוכני נסיעות" כמה ישראלים יוצאים מדי שנה לקרוז? עפ"י אלף 100- ההערכות מספרם עומד על כ "איני יכול לנקוב במספרים. אך חלק משמעותי . אנו NCL מהישראלים מפליג על אוניות מאמינים בקהל הישראלי". לדברי ווילקינסון, הישראלים ממוקמים בחלק העליון של טבלת המדינות שאזרחיהן הם לקוחות החברה. ראשונים הם הצפון-אמריקאים, אחריהם הבריטים, הגרמנים, האוסטרלים, המקסיקנים והישראלים. לראשונה NCL ווילקינסון ביקר מטעמה של שנים. עתה הוא מגיע לכאן 16 בישראל לפני בענייני עבודתו חמש פעמים בשנה. רק לאחרונה הצליח להביא אחד מילדיו הבוגרים לביקור בישראל. "איפה לא מסוכן?", הוא פוסק. מה אתם עושים כדי למשוך את הנופש הישראלי? "נקודת החוזק של החברה שלנו בשוק הישראלי היא בעבודה מול סוכני נסיעות. הם ה'טרוול פרטנרס' שלנו והם עושים עבודה נהדרת. הם הפנים שלנו מול הלקוחות ועכשיו אנו עושים איש יטלו בהם חלק". 1,500- 'רואד-שאו' ו לראשונה NCL ווילקינסון ביקר מטעמה של שנים. עתה הוא מגיע לכאן 16 בישראל לפני פעמים בשנה. רק לאחרונה 5 בענייני עבודתו הצליח להביא אחד מילדיו הבוגרים לביקור בישראל. "איפה לא מסוכן?", הוא פוסק. תוך על השקת NCL כדי הביקור שלו בארץ הכריזה תפריט ארוחות כשרות שיוצע ללקוחותיה היהודיים המבקשים לשוט עימה ברחבי תבל. החברה מבטיחה לספק ארוחות כשרות בכל אחת מאניותיה ברחבי העולם, היוצאות מכל נמל, ללא 30 כל תוספת תשלום וזאת למי שיזמין לפחות יום מראש. "היום אנו קובעים רף חדש בתעשיית הקרוזים העולמית. מעתה, אוכל כשר, עשיר ומגוון, יהיה חלק מהחוויה הקולינרית שאנו מציעים לאורחים בכל אניות החברה. ההחלטה היא עדות לחשיבות הרבה שאנו מייחסים לשוק זה ולפוטנציאל האדיר שטמון בו", אומר ווילקינסון לפספורטניוז. עד עתה נאלצו מרבית הישראלים חובבי הקרוז לצאת את הארץ, כדי לעלות על אחת מאניות החברות השטות בימים ובאוקינוסים (למעט הספינה האחת של מנו ספנות). בחודש נובמבר לעצור INSIGNIA צפויה ספינת הקרוז אושניה בחיפה במסגרת מסע מקיף גלובוס. הספינה היא ) NCLH אחת מאניות קונצרן נורווג'יאן אחזקות ( ), אושניה NCL הכולל את החברות נורווג'יאן ( . אושניה נחשבת REGENT SEVEN SEAS ו- כחברה המציעה משטי בוטיק-פרימיום עם ספינות נוסעים. 1,200- ל 680 שעל סיפוניהן נופשים בין מוגדרת כחברת SEVEN SEAS REGENT ), מוגדרת על ידי LUXURY NCL למשטי יוקרה ( ווילקינסון כחברה המפעילה אניית נופש. BLISS היא NCL האנייה החדשה בצי של , שתיהן מדגם ENCORE ואליה תצטרף השנה וביכולתן לשאת למעלה BREAKAWAY - PLUS נוסעים. בכך יסתיים מסע הרכש של 4,000- מ . שבע אניות קרוז נוספות NCL ספינות הענק של טון 140,00 מדגם לאונרדו שהוזמנו יהיו במשקל וביכולתן יהיה לארח על סיפון כל אחת מהן לא נופשים. בתכנון האניות החדשות 3,300- יותר מ מושם דגש על חיסכון באנרגיה, אופטימיזציה של צריכת הדלק ושמירה על איכות הסביבה, תוך צמצום פליטות מזהמות. ווילקינסון: "יש פער בשוק בין אניות הענק לאניות הבוטיק והאניות מדגם ליאונרדו ימלאו את החלל הזה". לדבריו, יתרונן של הספינות הללו יהיה גם בכך גם כדי לאפשר להן להגיע לנמלים חדשים שאניות הענק אינן יכולות להגיע אליהם ויתאפשר לחברה להרחיב את רשת יעדיה ולהגיע לשווקים חדשים ברחבי העולם, שעד כה לא ניתן היה NCL להשיק בהם פעילות. כך בעקיפין משנה כיוון ומתרחקת ממגמת אניות הענק, שרבות מהן שטות במימי הים הקריבי. איי הים הקריבי, אלסקה והים הבלטי הם יעדי שני משטים NCL שייט פופולרי ועתה מקדמת תפליג במערבו EPIC בים התיכון. נורווג'יאן- של הים, מברצלונה ועד לרומא ו/או נאפולי עם אפשרויות לעצור בקאן, בליבורנו (כדי לסייר תשוט GETAWAY בפירנצה) ובפלמה. נורווג'יאן- בחלקו המזרחי של הים התיכון, ותעגון בחופי איטליה ויוון כולל סנטוריני ומיקונוס. חברות הקרוז מפרסמות את תכניות השייט של אניותיהן זמן רב מראש ועתה נמכרים כבר משטים . המקדימים להזמין זוכים להנחה. 2021 לעונת "1+1"- בהקשר זה מציין ווילקינסון את עסקת ה הנחה. 50%- , שמזכה את הנוסע השני ב NCL של האם בענף הקרוז קיימת התופעה שאנו רואים בענף המלונאות של הזמנות באמצעות אתרי ברוקראז' כבוקינג.קום או באתרי החברות עצמן? "מיעוט של הנוסעים מזמין באתרים. אנו עובדים עם סוכני הנסיעות המקומיים והם אלה שמביאים את הנוסעים". ויש הזמנות של הרגע האחרון, שמחיריהן עשויים להיות זולים יותר? "אין אצלנו הזמנות של הרגע האחרון כיוון שאין מקומות פנויים. אפשר לראות את כמות הספינות המוזמנות כדי להבין שהענף נמצא בצמיחה מהירה". 17 » פספורט

RkJQdWJsaXNoZXIy NTY2NjQ3