פספורט 709 - דרום אמריקה בכף ידכם
ד ניאל פאיאנס, איש התעופה והתיירות הוותיק ועתיר הניסיון, מנהל בארץ את פעילות חברת התעופה הדרום אמריקאית, , מזה שנים, ובשנה האחרונה, LATAM , משתבח בפעילות של הקו הישיר, 2018 מאז דצמבר שמפעילה החברה בין תל אביב לסאו פאולו בברזיל וסנטיאגו בצ'ילה. ביקשנו לשמוע ממנו, כיצד השפיע הקו על תנועת הנוסעים בין ישראל לאמריקה הלטינית ואילו יתרונות מעניקה החברה לנוסע הישראלי. לשוק הישראלי לפני LATAM כניסתה של כשנה הייתה אירוע היסטורי, כשלראשונה חברת התעופה המובילה באמריקה הדרומית פתחה קו וחיבור ישיר בין ישראל ליבשת שלמה. כיצד זה השפיע על שוק התעופה והתיירות בארץ? לישראל השפיעה בשני הכיוונים. LATAM "הכניסה של קודם כל, אנחנו מקבלים יותר תיירים מאמריקה הדרומית, בעיקר מברזיל, ומאידך, יש לנו היענות גדולה מאד של השוק הישראלי, של נוסעים שמחפשים טיסה . הטיסה מנתב"ג LATAM ישירה בתנאים ובנוחות של יוצאת בשמונה בערב, אוכלים ארוחת ערב, רואים סרט והולכים לישון ובחמש וחצי נמצאים כבר בסאו פאולו, יעדים באמריקה הלטינית". 140 ומשם ישקונקשן לכמעט לנוסע הישראלי? LATAM מה מציעה "נגישות ליבשת שלמה, נגישות שמכסה את כל הגדול ביותר ביבשת, HUB אמריקה הלטינית, דרך ה- בסאו פאולו. שלא לדבר על איכות הטיסה והשירות ועל הדיוק, המאפיין את החברה, וכמובן, מטוס הדרימליינר , עם שתי מחלקות שירות: תיירים ועסקים". 787 ? LATAM מה מייחד את חברת "ברור לחלוטין, הכיסוי המוחלט והמלא של כל אמריקה הלטינית. לטוס לכל יעד אפשרי ברחבי היבשת עם כרטיס של חברה אחת. מבלי לפגוע בכבוד של אף חברה, אין מה להשוות לנגישות, לזמינות ולשירות של בכל רחבי אמריקה הלטינית". LATAM מתוך ניסיונך, מאז תחילת הפעילות של הקו בשנה שעברה, מהם היעדים המרכזיים, אליהם טסים הנוסעים הישראלים? "היעדים הבולטים ביותר בתנועת הנוסעים הישראלים הם: סאו פאולו, בואנוס איירס, מונטווידיאו וסנטיאגו, כמובן". בקו LATAM בקרוב תציינו שנה לפעילות לישראל. איך אתה מסכם את השנה הראשונה? "סיכום חיובי ביותר, בהצלחה רבה. אנחנו טסים . לאור ההצלחה כבר 85%- בתפוסה קבועה של יותר מ המלצנו וביקשנו מהנהלת החברה להגדיל את התדירות טיסות שבועיות להפעיל טיסה יומית". 3 בקו, במקום ואתה מאמין שתהיה היענות לבקשה? שנים לשכנע אותם לפתוח את הקו לישראל. 3 "לקח לי אני מקווה, שייקח לי פחות זמן לשכנע אותם להגדיל את התדירות בקו, לקבל עוד טיסה. הבעיה היא, כמובן, גם זמינות של ציוד. מטוס שמוקצה לקו, בעצם משועבד לקו. אני מאמין שהפוטנציאל להגדלת התדירות קיים". לאחרונה חברת התעופה דלתא אייר ליינס בהשקעת LATAM ממניות 20% רכשה מיליארד דולר. איך זה יתרום 1.9 ענק של ? LATAM וישפיע על הפעילות של . LATAM "הכניסה של דלתא תרחיב את הפעילותשל שותף אסטרטגי ענק כמו דלתא, שמכסה את כל ארצות הברית, תוסיף למגוון הפעילות שלנו, וכמובן, תגדיל את האפשרויות לטיסות המשך בכל חלקי יבשת אמריקה". לסיכום, מה היתרונות המשמעותיים של עבור הנוסע הישראלי? LATAM "הנוחות של הטיסה הישירה לאמריקה הדרומית האדיר בסאו פאולו. הנוסע HUB ונמל התעופה, ה- הישראלי יכול לטוס איתנו מתל אביב לאיי הגלפגוס או מתל אביב לסידני באותה החברה. יש בכך יתרונות גדולים מאד". לרחבי העולם LATAM לטוס היא חברת התעופה LATAM Airlines הגדולה באמריקה הלטינית, עם רשת קווים בין יעדים. 140- הגדולות בעולם, הכוללת טיסות לכ החברה מפעילה את טיסותיה לישראל במטוסי מושבים 213 דרימליינר חדישים עם 787 בואינג מושבים במחלקת עסקים. 30- במחלקת תיירים ו הטיסות הן בשירות מלא כולל ארוחות, שתייה, מערכות בידור וסרטים, שתי מזוודות לתא שעות 15- המטען וטרולי. אורך הטיסה הוא כ שעות מסאו 13- מת"א עד סאו פאולו ובחזור כ פאולו לת"א. הטיסה מ/ל סאו פאולו לסנטיאגו שעות. כרטיסים זמינים לרכישה דרך 4- אורכת כ סוכני הנסיעות הישראלים ו/או אתר החברה latam . com בישראל, מספר על היתרונות של LATAM דניאל פאיאנס, מנכ"ל חברת הקו הישיר לאמריקה הדרומית, ומגלה שביקש מהנהלת החברה להגדיל את דוד אדלר התדירות בקו נוכח ההצלחה הרבה / "הנוסע הישראלי יכול לטוס מתל אביב לאיי גלפגוס או לסידני באותה חברה" צילומים: חן גלילי, יח״צ לתמ פספורט 6 ריאיון
RkJQdWJsaXNoZXIy NTY2NjQ3