פספורט 713 - מגזין פרימיום

מחלקת הביניים, בין האקונומי לביזנס, הפכה למחלקה פופולרית בחברות תעופה רבות, בעיקר בטיסות ארוכות טווח, והיא מציעה לנוסעים מגוון דוד אדלר הטבות ותנאים משופרים. בדקנו / אייר קנדה מחלקת פרימיום אקונומי במטוסי דרימליינר בקו לישראל 787-9 ס"מ 50 רוחב מושב: ס"מ 97 מרווח רגליים: תפריטים מגוונים, בר כריכים, פירות, מזון: משקאות וחטיפים לאורך כל הטיסה אינץ' 11 מסך מגע: ק"ג כל 23 שתי מזוודות עד מטען אישי: אחת ק"ג 8 אחד עד תיקי יד: קדימות בעלייה למטוס צ'ק-אין: 123rf צילומים: יח״צ חברות, הפרימיום של האקונומי אל על מחלקת פרימיום בכל מטוסי הדרימליינר ובכל הקווים בהם טסים 787 ס"מ 48 רוחב מושב: אינץ') 38( ס"מ 97 מרווח רגליים: תפריט עשיר במגש מהודר וכלי פורצלן, מזון: מגוון משקאות קלים ואלכוהוליים אינץ', אוזניות משובחות 13 מסך מגע: ק"ג כל אחת 23 שתי מזוודות מטען אישי: ק"ג 12 שניים עד תיקי יד: דלפק ייעודי צ'ק-אין: בריטיש איירווייס , World Traveller Plus מחלקת פרימיום, הטסים בקו לישראל B 777- ו A 350 במטוסי ס"מ 47 רוחב מושב: ס"מ 97 מרווח רגליים: מבחר מגוון של תפריטים עונתיים, מזון: שירות משקאות לאורך כל הטיסה אינץ' 11 מסך מגע: ק"ג כל אחת 23 שתי מזוודות עד מטען אישי: ק"ג 20 שניים, עד תיקי יד: קדימות בעלייה למטוס צ'ק-אין: ל הרגיש כמעט כמו במחלקת עסקים ולשלם עבור החוויה מחיר של מחלקת תיירים פלוס – זו המהות של מחלקת הפרימיום, אותה אימצו חברות תעופה רבות, בעיקר בטיסות ארוכות טווח. מחד, זהעדייןאקונומי, ומאידך, זהבכל זאתפרימיום. בשנים האחרונות מחלקות האקונומי פרימיום בחברות התעופה הבינלאומיות הורחבו ושודרגו משמעותית נוכח הפופולריות הגואה והמגמה המתפתחת של אנשי עסקים לאמעטים, המעדיפים ליהנותמתנאים נוחים למדי ולחסוך את העלות הגבוהה של מחלקת העסקים. כמעט כל חברות התעופה האירופיות המסורתיות מפעילות בטיסותיהן ארוכות הטווח, הן לאמריקה והן לאסיה ולמזרח הרחוק, מטוסים רחבי גוף, ובהם, לצד מחלקת האקונומי הרגילה גם מחלקת פרימיום אקונומי. ישראל נחשבת מבחינתן ליעד קרוב או בינוני, ומלבד פספורט 14

RkJQdWJsaXNoZXIy NTY2NjQ3