פספורט 713 - מגזין פרימיום
קתאי פסיפיק A 350 מחלקת פרימיום במטוס איירבוס החדיש הפועל בקו לישראל ס"מ 51 רוחב המושב: ס"מ 102 מרווח רגליים: מגוון תפריטים, דגש על פירות וירקות מזון: טריים, חטיפים ומשקאות לאורך כל הטיסה אינץ' 12 מסך מגע: ק"ג כולל 35 שתי מזוודות עד מטען אישי: ק"ג 7 אחד עד תיקי יד: בדלפקים ייעודיים, קדימות בעלייה צ'ק-אין: למטוס יונייטד איירליינס מחלקת 'פרימיום פלוס' בטיסות החברה בקו החדיש ובקוווים לסן פרנסיסקו 787-10- לניו-ארק ב .ER777-300- ו-וושינגטון ב החברה מפעילה גם מחלקת 'אקונומי פלוס', הממוקמת בתחילת האקונומי, ומקנה רק מרווח ס"מ. 94 רגליים מוגדל של ס"מ 48 רוחב מושב: ס"מ 97 מרווח רגליים: מגוון תפריטים, משקאות ללא הגבלה מזון: לאורך כל הטיסה אינץ' 13 מסך מגע: ק"ג כל אחת 23 שתי מזוודות עד מטען אישי: אחד תיקי יד: קדימות בעלייה למטוס צ'ק-אין: איירופלוט "אקונומי פלוס" (הממוקמת בתחילת האקונומי) ו"פרימיום פלוס" בטיסות החברה 787-10- בקווים לישראל: בקו לניו-ארק ב החדיש ובקווים לסן פרנסיסקו ו-וושינגטון .ER777-300- ב ס"מ 49 רוחב מושב: ס"מ 97 מרווח רגליים: מגוון תפריטים של מחלקת עסקים, מזון: , חברת הקייטרינג הרוסית Aeromar תוצרת הידועה אינץ' 11 מסך מגע: ק"ג כל אחת 23 שתי מזוודות עד מטען אישי: ק"ג 10 אחד עד תיקי יד: קדימות בעלייה למטוס צ'ק-אין: החברות הבריטיות המשקיעות מאד בקו בין לונדון לתל אביב, החברות האירופיות המסורתיות, המפעילות קווים לארץ מזה שנים רבות, כמו לופטהנזה או אייר פראנס, מקצות לקווים אליה מטוסים צרי גוף, ללא מחלקת אקונומי פרימיום, אותה הם מציעים לנוסעים הישראלים רק בטיסות ההמשך מנמלי הבית שלהן, וחבל. נסקור את התנאים המשופרים, שמציעות חברות תעופה בינלאומיות, המפעילות מחלקות אקונומי פרימיום בקווים לישראל. לא נתייחס למחירים, התלויים במועד הטיסה, בזמינות, בהיצע וביקוש ובשיקולי חברת התעופה. המאפיינים המרכזיים המשותפים בדרך כלל לכל מחלקות הפרימיום: מערכת בידור אישית, שקעי חשמל צמודים למושב, קיט אישי של מוצרים שימושיים, USB ו- ארוחות משופרות ושתייה חופשית, קדימות בצ'ק-אין ובעלייה למטוס. פספורט 15
RkJQdWJsaXNoZXIy NTY2NjQ3