KLM חוגגת 100 בישראל
אמסטרדם תוססת ואנרגטית 2 עמוד טוקיו עיר מלאה הפתעות 3 עמוד ריו דה ז'נרו חופשה מלאה בשמש 3 עמוד מקסיקו סיטי מולדת בני המאיה והאצטקים 3 עמוד ניו יורק עיר שיש בה הכל 3 עמוד KLM שנות הפעילות של 100 אני נרגש להכריז על פתיחת חגיגות – חברת התעופה הותיקה ביותר בעולם שעדיין פועלת תחת שמה המקורי. מאה שנות פעילות אינן עניין של מה בכך, וחגיגה זו היא עדות לעוצמת החיבור שבין ההשקעה בנוסעים, במוצר, ובחומר האנושי, המאפשרת לנו להציע לכלל הנוסעים את השירות הטוב ביותר היעדים 312- בטיסות מתל אביב לאמסטרדם והלאה, לכל אחד מ . KLM של קבוצת אייר פראנס לשם נרדף ליצירתיות, חדשנות, KLM השנים הללו הפכה 100- ב תעוזה, וגם – לתרומה לקהילה ושמירה על איכות הסביבה. בשנים האחרונות העולם הפך להיות כפר גלובלי קטן, וכיום קל יותר מאי פעם לגלות ארצות חדשות ולטייל בכל פינה בגלובוס. משום רואה גם את החשיבות שבשימור כדור הארץ – למען הדורות הבאים. KLM כך, חברת בישראל לקהל הצעיר - הילדים 100- המחשבה על העתיד הובילה אותנו להקדיש את חגיגות ה שמסמלים את עתיד התעופה, ‘נוסעי המחר’. ביחד עם מותג הגלידות ‘וניליה’ של השף גלסייר איתי רוגוז’ינסקי, יצרנו חיבור ייחודי שיאפשר לכל אחד לקבל ‘טעימה’ מהיעדים המיוחדים של , וללמוד על הארצות, התרבויות, והטעמים האופייניים. KLM KLM המחשבה על העתיד גם נושאת בתוכה את האחריות לבנות עולם טוב יותר. בכל העולם, מחפשת תמיד יוזמות ופעילויות למען פיתוח הקהילה, וגם בישראל אנו רואים חשיבות רבה גם את ‘כפר עידוד’, 100- בתרומה לקהילה. לכן, בחרנו לצרף לפעילות המיוחדת של חגיגות ה בית חם לבוגרים בעלי צרכים מיוחדים - כדי להגביר את המודעות לקהילת כפר עידוד ולסייע לשילובם בחברה. היום אנו חוגגים את מאה השנים הראשונות, אך מבינים גם שזוהי רק התחלה, ומכאן צריך להסתכל קדימה - אל עבר מאה השנים הבאות. נתראה בטיסה הבאה, אלון נטע מנהל מכירות ישראל KLM אייר פראנס PASSPORT אלון נטע. צילום: יוסי זליגר Gilles Beschoor Plug Israel Travel, Tourism & Aviation Journal Special edition for KLM 100 th anniversary This year we celebrate 100 years of Koninklijke Luchtvaart Maatschappij, better known as KLM. KLM dates back to the times when it wasn’t necessary to give fancy names to companies, but it sufficed to note the activities of the firm: Royal Dutch Airlines. Queen Wilhelmina bestowed the title Royal on the company in its first days of existence as a sign of confidence. And KLM has shown itself worthy of that confidence. Since the first inaugural flight to London, the company has spread its wings to a multitude of international destinations and has become a household name all over the world. It reflects Dutch pioneering and reliability. I am proud to celebrate its centenary as the Dutch ambassador to one of its destinations. My pride also derives from the fact that KLM as a Dutch global company promotes the principles of corporate social responsibility by integrating sustainability in its processes and policies. KLM takes responsibility for the impact of its business operations on people, environment and society. It does so not only by reducing the environmental footprint of flying, but also by integrating communities with special needs into its operations. I am happy to be the host of one of the events celebrating the past and the future of KLM Royal Dutch Airlines in this special year. Gilles Beschoor Plug Ambassador of the Kingdom of the Netherlands in Israel
RkJQdWJsaXNoZXIy NTY2NjQ3