פספורט ראש השנה תשפ"ב

מ חקר עומק שערכה נציבות )ETC( התיירות האירופית בחודש פברואר השנה, גילה כי מטיילים ותיירים המעדיפים לצאת לחופשות עירוניות, מהווים נתח גדול במיוחד מקרב מכלל הנשאלים. 33.9% : כלל התיירים באירופה על סמך עובדה זו, כמו גם לצד הביקוש הרב כיום לחופשות בחיק הטבע ותרבות מקומית, השיקה ) קמפיין העונה GNTB( מועצת התיירות הגרמנית .German.Local.Culture לשם גולדי מולר, מנהלת לשכת התיירות בישראל, מסבירה כי קמפיין זה מביא אל קדמת הבמה שפע נרחב ומגוון של פעילויות ואתרים העונים להגדרה של תרבות מקומית אותנטית. לדבריה, באתר ייעודי שנבנה לצורך העניין, יגלו המבקרים הפוטנציאליים בגרמניה מידע רב על כפרים ומלאכות יד אותנטיות, אומנים מסורתיים, הפתעות קולינריות פחות מוכרות ועוד. שנה 1,700 נחגוג 2022 מולר מסכמת, "בשנת ליהדות גרמניה עם שלל אירועי טבע, תרבויות מקומיות ואירועים מעניינים רבים נוספים. בהזדמנות זו, אני רוצה לאחל לכל קוראי המגזין שנה טובה. שנה מלאה בטיסות נופש ועסקים לגרמניה. יש לנו הרבה מה להציע". הקמפיין מחולק לארבעת נושאי משנה: : שפע של טעמים Taste מה או מי מגדיר את המטבח הגרמני? את השאלה הזו ניתן לשאול בעשרות אזורים רחבי המדינה, ובכל פעם - לקבל תשובות (וטעמים) שונות. המטבח הגרמני זוכה לאינספור פרשנויות, בהתאם למיקום הגיאוגרפי, לצד טרנדים חדשים המופיעים כל העת. אתר הקמפיין מציג לראווה בתי אוכל ומסעדות מיוחדות, שפים מבטיחים, ייננים צעירים ומוכשרים ועוד. בדיוק מה שהמטיילים המגדירים את עצמם כ"פודיז" ירצו לדעת. עוד מעניין לגלות כי תיירים רבים, בעיקר חובבי קולינריה מושבעים, מופתעים בשנים האחרונות לגלות כי בגרמניה מסעדות שמתהדרות בכוכבי 300- פועלות קרוב ל מישלן. המסעדות הללו פזורות ברחבי המדינה כולה - בערים גדולות וגם בכפרים קטנים ופחות מוכרים. : נפלאות הטבע Green אינספור פסגות, שני ימים, יערות עבותים, אגמים ציוריים, שבילי הליכה ושמורותטבע. ברגעשמתרחקים מהמולת הערים בגרמניה, מגלים את עולם הטבע השוקק, המהווה גן עדן לחובבי טיולים ברגל או באופניים. כל זאת, לצד מיזמי תיירות בת-קיימא. נוסף על כך, הושק אתר ייעודי לנושא, המרכז שפע של רעיונות לטיולים, פעילויות, שופינג, תוכן פרסומי לינה, מסעדות, אטרקציות ועוד – כאשר כולם מתאפיינים בתיירות בת-קיימא. כל אלו עומדים בתקנים מחמירים שהוכנו לצורך העניין, ומבטיחים הן הנאה והן שמירה על הסביבה. : שימור מסורות עתיקות Craft Made in כולם מכירים את חותמת תו האיכות , המעידה כי מדובר באומה המקדשת Germany מצוינות, אך לאיכות זו יש שורשים היסטוריים. ברחבי גרמניה, במיוחד באזורים הכפריים, ישנו ייצוג נכבד לבעלי מלאכות קדומות – מאופים ועד מעצבי אופנה, מיצרני בובות ועד ייננים. הקמפיין מציג רבים מהם, כמו גם את האפשרות להתנסות בסדנאות יצירה שונות ומגוונות, המיועדות לכל המשפחה. : קסם תרבותי Flair מה הקשר בין מופעי אופרה, טירות עתיקות, אמנות רחוב, אדריכלות ייחודית וערים היסטוריות? כל אלו מציגות את הניצוץ התרבותי המאפיין את גרמניה, בעיקר מחוץ למסלולי התיירות השגרתיים. אלו מוצגים אף הם באתר הקמפיין, ומציעים ˆ "טוויסטים" מפתיעים לחופשה בגרמניה. אתר הקמפיין: www.germany.travel/en/campaign/ german-local-culture/home.html גרמניה: להיות תייר, להרגיש מקומי שהושק בגרמניה German.Local.Culture קמפיין מביא אל קדמת הבמה שפע נרחב ומגוון של פעילויות ואתרים העונים להגדרה של תרבות מקומית אותנטית: מסדנאות יצירה של בעלי מלאכה מסורתיים ועד אמנות רחוב מפתיעה ובתי אוכל החבויים מחוץ למסלולים המוכרים גולדי מולר, מנהלת לשכת התיירות של גרמניה בישראל פספורט 32

RkJQdWJsaXNoZXIy NTY2NjQ3