פספורט ראש השנה תשפ"ב

צילומים: יח״צ ב שנה האחרונה היה נדמה שכל המדינה מתכנסת לתוך עצמה. נעה מסגר לסגר. עם זאת, היו גם כאלה שבחרו שלא לעצור, אלא להמשיך לעבוד ולפתח מוצרים חדשים לקהל הישראלי . היום KLM כמו קבוצת התעופה אייר פראנס כבר אפשר לראות את ההישגים המשמעותיים שהקבוצה השיגה בשנה החולפת: מטוסים חדשים ומשודרגים, תכניות מיוחדות וכרטיסים גמישים לנוסעים וגם, חידושים רבים בתחום השמירה על איכות הסביבה. כשאני מסתכל אחורה על השנה החולפת, אני מאוד גאה במה שהשגנו. שינינו את האסטרטגיה שלנו מקצה לקצה והצלחנו לייצר ערוצי הכנסה חדשים גם בתקופת הקורונה. המטוס החדש , נותן לנו A350- שהחל לפעול בקו ת"א-פריז, ה מענה מצוין גם מבחינת הלקוחות העסקיים ונוסעי מחלקות היוקרה, וגם מבחינת נפח המטען שהוא יכול לקחת – נושא שנהיה מאוד חשוב בשנתיים האחרונות. כשמחברים לשני הדברים האלה גם את היתרונות הירוקים של המטוס בתחום הקיימות Win-win-win והשמירה על הסביבה, מקבלים – גם ללקוחות, גם לחברה, וגם לסביבה. נושא הקיימות והשמירה על הסביבה עומד בבסיס כבר KLM האסטרטגיה של קבוצת אייר פראנס שנים רבות, מתוך הבנה שנדרש מאמץ משותף כדי להבטיח את עתיד כדור הארץ", אלון מסביר. "לקבוצה יש מטרת על, להפחית לאפס את פליטות (נטו) שנוצרות מפעילות החברה, עד לשנת CO2- ה סדר העדיפויות שלנו. קבוצת אייר פראנס שומרת בקפדנות על הנחיות הבריאות KLM וכללי הבטיחות בכל מקום, הן על הקרקע והן על המטוסים, כדי להבטיח את שלום הנוסעים בכל צעד. בנוסף, מציעות החברות מדיניות שינויים גמישה במיוחד על כל הכרטיסים, מתוך הבנה שתוכניות הנוסעים יכולות ועשויות להשתנות לעתים קרובות, ולעתים אף ברגע האחרון ממש. מדיניות הגמישות מאפשרות לכל לקוח שטס עד לשנות את מועד הטיסות ללא דמי 31.3.2021- ל שינוי וללא תלות בתנאי הכרטיס (תיתכן תוספת עקב הפרשי מחלקות, שינוי עונתיות או שינוי יעד). במקרה והנוסע אינו יכול לטוס כלל, ניתן לבטל את ההזמנה לפי תנאי הכרטיס ולכרטיסים שאינם ברי החזר - לבקש (לפני ההמראה הראשונה) שובר בשווי עלות הכרטיס שניתן להמיר בזיכוי כספי במידת הצורך. אנו מזמינים את הנוסעים להזמין את הנסיעה הבאה כבר היום וליהנות מראש שקט. אין ספק שעברה עלינו שנה מאתגרת, אך גם מאוד מיוחדת. כשהמשבר רק התחיל בשנה שעברה לקחנו החלטה מושכלת – להתאים את עצמנו למצב, להמשיך לפעול בשוק ולהמשיך לפתח מוצרים חדשים עבור הקהל הישראלי. היום אני יכול להגיד בסיפוק שהגענו להישגים משמעותיים וגם אם מספרי הנוסעים עדיין לא חזרו לרמות של , אנחנו יודעים שאנחנו כבר מוכנים לשלב 2019 ˆ הבא. . כדי להגיע למטרה הזאת, אנחנו משקיעים 2050 במגוון תכניות: החל ממעבר למטוסים חדישים וחסכוניים יותר, דרך הגברת השימוש במיחזור במוצרי החברה ועד לפיתוח דלקים ממוחזרים וייעודיים לסביבה. בשנה האחרונה הקבוצה אף השיקה תכנית SAF – Sustainable תאגידית בתחום הקיימות – המאפשרת ללקוחות העסקיים Aviation Fuel של הקבוצה לקחת חלק פעיל בהפחתת פליטות הנוצרות מנסיעותיהם העסקיות. על CO2- ה ידי השקעה בתוכנית זו, חברות יכולות לקחת חלק פעיל בהפחתת פליטות הפחמן הדו חמצני ולתרום למעבר לתעבורה אווירית אקולוגית. אני שמח לבשר שבימים הקרובים נחתום עם 'אלביט מערכות' על שיתוף פעולה ראשון בישראל בתחום ואני בטוח שחברות נוספות יצטרפו בקרוב SAF- ה ליוזמה החשובה הזו. מהלך משמעותי נוסף שהקבוצה ביצעה בשנה האחרונה היא ההשקה בישראל של שיתוף הפעולה עם דלתא איירליינס KLM- של אייר פראנס ו ו-וירג'ין אטלנטיק. השת"פ בקווים הטרנס- אטלנטיים מבטיחים מצד אחד יותר אפשרויות חברות התעופה ומצד שני, 4 לחיבור טיסות בין – תכנית הטבות מיוחדת BlueBiz- גם שת"פ ב לחברות עסקיות המאפשרת לכל לקוח עסקי לצבור ולהשתמש בנקודות עבור טיסות העובדים בכל ארבע חברות התעופה השותפות". "אנחנו נערכים לשלב הבא" בריאות ובטיחות הנוסעים הייתה ונותרה בראש "הצלחנו לייצר ערוצי הכנסה חדשים גם בתקופת הקורונה" בישראל משתף כיצד אפשר למצוא הזדמנויות KLM אלון נטע, מנהל קבוצת אייר פראנס מונולוג | עסקיות גם בתקופה המורכבת ביותר של עולם התעופה פספורט 34

RkJQdWJsaXNoZXIy NTY2NjQ3