Emirates צילומים: יח"צ הוא בקרב הנוסעים האירופים והאמריקנים, ואנו בטוחים שגם הישראלים יהיו מרוצים מאד. אנו מציעים לישראלים גם טיסות קונקשן מעולות מדובאי לכל רחבי העולם, יחד עם כל הסכמי הקוד-שייר שלנו עם חברות רבות, וזה אחד היתרונות הגדולים שלנו, שהנוסעים הישראלים ודאי יאהבו". עפ"י כל מומחי התעופה, ההגעה של אמירייטס לישראל היא ציון דרך משמעותי בתעופה בישראל "אני אכן מעריך שהקו שלנו לישראל ילחיץ קצת חברות תעופה אחרות, אך אנחנו שמחים מאד להיות בעלי השפעה מרכזית בענף התעופה". האם ציפיתם באמירייטס שכל כך הרבה ישראלים ירצו לבקר בדובאי? "אנחנו צפינו זאת כבר עם 'הסכמי אברהם' בין המדינות שלנו, אבל ברור לנו שהקורונה ומגבלות הנסיעה גם הרתיעו נוסעים רבים. אנחנו יודעים שדובאי עניינה תמיד את הישראלים ואני שמח שאנחנו מהווים אטרקציה תיירותית משמעותית לישראלים, שיכולים להגיע כעת הנה בטיסה קצרה ללא צורך בויזה למדינה עם תודעת שירות כה גבוהה״. אתה צופה שבעתיד נראה גם יותר אמירתים באים לבקר בישראל? "כן, ודאי. ההסכמים והתפתחות היחסים בינינו יועילו. אנחנו עוד צריכים לעבוד על הנושא, לעודד את האמירתים ולקדם את ישראל כאופציה עבורם ואני מאמין שרבים יגיעו לבקר בישראל". אתם נהניתם מאוד מתיירות בינלאומית גם בתקופת הקורונה בזכות המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת שלכם השנים האחרונות הוא מדהים. ההתפתחות, 10 "מה שקורה בדובאי בהטכנולוגיה המתקדמת, שהיא גולת הכותרת שלנו, האטרקציות, התנאים המעולים לתיירים, יריד האקספו ועוד. תיירים מכל העולם נלהבים להגיע הנה, לראות ולחוות. ניהול ענף התיירות שלנו מצוין. דחינו את האקספו בשנה בגלל הקורונה, והדבר הוכיח את עצמו. מספרי התיירים מדהימים ויוצאי דופן. גם אנחנו לא האמנו, שכבר עכשיו נזכה לתיירות בינלאומית גדולה כל כך". בישראל הייתה גישה לסגור את הגבולות ולהגביל את התיירות מחשש לכניסת וריאנטים שונים. הגישה שלכם הייתה שונה "כן, הגישה הייתה שונה. חשבנו איך להביא תיירים למרות הקורונה, אך הקפדנו מאד על כללי בריאות ובטיחות. תראה את המקום, בו אנחנו יושבים כעת. עד לפני חודש הוא שימש בית חולים לחולי קורונה, וכעת הוא חזר ליעוד המקורי של מרכז ירידים". חדשה במטוסים רחבי Premium Economy אתם משיקים מחלקת הגוף שלכם. איך היא מתקבלת? "אני לא יודע אם ראית את התצוגה של המחלקה והמושבים בתערוכה. המחלקה החדשה המותקנת כבר בכמה מטוסים, וכל מי שחווה או ראה, התלהב מהאיכות והנוחות. המחלקה, שתותקן בסוף התהליך ברוב המטוסים 1 רחבי הגוף שלנו, תהיה ייחודית בענף והנוסעים ייהנו בה מאוד. כבר החל בביוני הנוסעים, הרגילים לטוס במחלקת אקונומי, בתוספת תשלום קטנה, ייהנו מתנאים יוצאי דופן במחלקה החדשה בכמה וכמה קווים מרכזיים שלנו. שלנו, ובסוף תוכנית 777 וה- A380- המחלקה החדשה תותקן ברוב מטוסי ה מטוסים המציעים 111 השיפוץ יהיו לאמירייטס, עפ"י התכנון, בסך הכל החדשה". Premium Economy מחלקת - איך אתה רואה את עתיד ענף התעופה בכללותו, כבר בתקופה הקרובה, כשאנחנו עדים להתאוששות גדולה, למרות שיש עדיין פה ושם מגבלות תנועה, כמו בסין, למשל? "ברור לחלוטין שמגבלות כאלה ואחרות, שקיימות עדיין במדינות מסוימות, ייעלמו בהקדם ולא יישארו לאורך זמן. אנחנו מאמינים ומעריכים, שדי מהר, יותר מוקדם מהצפוי, הענף כולו יחזור לרמות ולהיקפי הפעילות שהיו לפני מגפת הקורונה. אנשים רוצים לחזור לטוס, לטייל, לצאת לנופש, ואנחנו רואים מדי יום את הביקושים ההולכים וגדלים". ומה לגבי הנסיעות העסקיות? "גםהתעופההעסקיתהולכת ומשתפרתבהדרגה, אטאט. אנשי עסקיםמעדיפים קשרים ישירים ופגישות ישירות, פנים אל פנים, פגישות בכנסים ובאירועים. ."2019 ברור לגמרי שגם התעופה העסקית תחזור בהקדם לרמה של מה גודל הצי שלכם ולכמה יעדים אתם טסים? של איירבוס A380-800 מטוסים רחבי גוף, כולם 250 "הצי שלנו כולל יותר מ- ויש לנו הזמנה של יותר LR 777-300 של בואינג, רובם מדגם 777 ומטוסי מטוסים חדישים משתי היצרניות הגדולות. אומנם עקב הקורונה 200 מ- היעדים 140 ביטלנו טיסות ליעדים שונים, ובקרוב מאוד נשוב לטוס לכל הקבועים שלנו". למרות המלחמה אתם עדייו טסים לרוסיה? "כן. אנחנו לא שותפים לחרם התעופה. הטיסות פועלות כסדרן ואני יכול לספר שגם אירופים טסים לרוסיה דרך דובאי". פספורט 29
RkJQdWJsaXNoZXIy NTY2NjQ3