גיליון 736 - אנשי השנה תשפ"ב

משערת שאהיה בעתיד " "מנכ"לית באחת החברות איך הכל התחיל בהקשר של הקריירה שלך? "בחרתי במקצוע בעקבות אחותי הגדולה, שבחרה במסלול מקצועי דומה. היא מודל לחיקוי עבורי. הגעתי לישראייר במקרה דרך בן משפחה, 2014 בשהפנה את תשומת ליבי למודעת דרושים. ישראייר חיפשו באותו זמן מתמחה בראיית חשבון, והשאר היסטוריה". האם היה שלב כלשהו שתחום תיירות/תעופה פחות עניין אותך? "כשהגעתי לישראייר לא חשבתי שהענף מורכב ומרתק. היום אני מבינה את מורכבות התפעול, האחריות לעבוד בסביבה שבה הרווחיות הגולמית לא גבוהה כמו בהייטק, ניהול תזרים המזומנים המאתגר והשפעת העונתיות. נחשפתי לאנשים מדהימים ומקצועיים. הפנמתי שעובדי הענף פועלים מהלב והנשמה עם כל האתגרים שהענף מספק. העבודה שוחקת אבל מרתקת ושאף יום לא נראה כמו היום שלפני". סמנכ"לית כספים בישראייר תפקיד: 37 גיל: תואר ראשון במנהל עסקים והתמחות השכלה: ראשית בחשבונאות מתמחה בראיית תפקידים קודמים בישראייר: חשבון, חשבת קבוצת ישראיר 3 + נשואה מצב משפחתי: ראשון לציוןמקום מגורים: מוכרת בחנות ממתקיםחלום ילדות: להשתלב בתפקיד בכיר בחברה חלום בגרות: גדולה זמן איכות עם חברים ומשפחה תחביבים: ופילאטיס מכשירים בטן גב באירופה. כמובן, היכן הכי אוהבת לנפוש: עם עדיפות ליעדים בהם פועלת ישראייר מי אני? לי מארי טמסוט דדון יח״צ, ספיר פרץ צילומים: כיצד את מתמודדת עם הביקושים העזים כיום לטיסות? "כמנהלת המערך הכספי, העומס והביקושים מורגשים בעיקר בגבייה ובתשלומים. הם גם היוו חלק ניכר מהצלחת ההנפקה של ישראייר גרופ ביוני השנה, אך גם בפיתוח מואץ של תהליכים יעילים יותר מבוססי דיגיטל ומיחשוב. מעבר לכל אלו, תפקידי לתמוך גם בצוות שנמצא בשטח – בנתב"ג, מסחר ובמוקד. בסוף למחלקת הכספים יש ממשקים עם כלל המחלקות בארגון". כמה זמן לדעתך ימשך הטירוף הזה? "אני מאמינה שהביקושים יוסיפו להיות גבוהים לפחות עוד שנה. כשהמלחמה רוסיה-אוקראינה תסתיים, הצפי שמחיר הדס"ל יותאם, ויחד עם מחירי הסחורות והלוגיסטיקה, נחזור . השיח העיקרי היום 2019 לטווחים נורמטיביים של סובב סביב השאלה מה יהיו שיעור האינפלציה, שער הדולר ושיעורי הריבית בארץ ובעולם. אני מאמינה שהתחזיות העולמיות מציגות מצב שחור יותר ביחס למה שנפגוש בפועל. בכל מקרה, התחזיות מציגות שישראל תושפע פחות ביחס לעולם". מה את צופה לחברה בה את עובדת בעתיד? "אני רואה את ישראייר בטווח הרחוק מפתחת את הזרוע התיירותית באמצעות השקעות בבתי מלון ובקליטת מטוסים נוספים שישרתו נתח שוק גדול יותר". מה לדעתך ענף התיירות והתעופה המקומי צריך לשנות? "הפחתת רגולציה, הורדת אגרות ופיתוח שירותים דיגיטליים". שנים מהיום? 5 איפה תהיי בעוד "משערת שמנכ"לית באחת החברות". פספורט 44

RkJQdWJsaXNoZXIy NTY2NjQ3