פספורט 739 - מרוקו

פספורט 48 ״ ״ אפרים קרמר מנכ"ל ובעלי אשת טורס באשת טורס? 2022 איך מסכמים את "לאורך כל הקורונה, אשת טורס המשיכה לפעול ביעדים רבים, כפוף לעליות וירידות בגלי הקורונה ופתיחה וסגירת מדינות לתנועת תיירות. בפברואר חידשנו את הטיסות לדובאי ובכך החלה מגמה של עלייה חדה בביקושים ובפעילות. באזור פסח הבנו הגענו לנפח פעילות 2022 שהמשבר חלף. במהלך . אנו מבצעים 2019- מפעילותנו ב 90%- של כ מהיקף העובדים 50%- את הפעילות הזאת עם כ בזכות התייעלות טכנולוגית ותפעולית. במהלך הרבעון השני, בעקבות ביקושי שיא, חווינו בעיות שירות שברובן נפתרו במהלך רבעון הקיץ. מאז הרבעון השלישי חזרנו לרמת השירות הרגילה שלנו ותודות לתהליכים טכנולוגים שהמשכנו בפיתוחם בתקופת הקורונה, חל שיפור גדול ברמת השירות שלנו לסוכני הנסיעות וללקוח הסופי. אנו מרגישים שציבור הסוכנים תומך בפעילות שלנו ומעריך את איכות המוצרים והשירות. היעדים המובילים שלנו בטיולים מאורגנים הם דובאי, מרוקו ומונטנגרו ועוד באירופה ובאגן הים התיכון. בנופשונים חזרנו גם לטורקיה, קורפו, סלוניקי, בורגאס ובטומי. בכולם יש לנו מוצרים ייחודיים שזכו לביקושים גבוהים במהלך השנה. הפעילות של אשת טורס כקמעונאית וסיטונאית, מאפשרת לה גמישות תפעולית, בזמן שמוצרי הטיולים המאורגנים והנופשונים פועלים ככלים שלובים ותומכים אחד בשני. בחורף אנו חוזרים למזרח ומחדשים את הטיולים המאורגנים שלנו לתאילנד, הודו, יפן, וייטנאם וקמבודיה. החברה נכנסה לקורונה חזקה עם רזרבות כספיות גדולות וללא הלוואות מבנקים ולכן, גם יצאנו חזקים בכל תחומי הפעילות: תיירות פנים, נכנסת ויוצאת". מעמדו של סוכן הנסיעות כיום? "המספר קטן והאיכות עלתה. דווקא הקורונה, שהתאפיינה בשינויים חדים, החזירה את הביקוש לסוכנים והוכח שהקהל צריך את השירות שלהם". איך היחסים בין הסוכנים לחברות התעופה? "רק התחזק בעקבות משבר הקורונה". ?2023 מה אתה צופה ל- . עודף 2022- "יולי-אוגוסט יהיו מאוד דומים ל ביקוש של הלקוחות למוצרי תיירות. החל אני צופה שנחוש את המשבר 2023 בספטמבר הכלכלי העולמי ותהליכי ההתאמה בכלכלה העולמית לעליית הריבית". יצאנו חזקים מהקורונה ״ ״ יניב קסטן בעלי משרד הדסים בהדסים? 2022 איך מסכמים את "רכבת הרים. צריך לזכור שבינואר-אמצע פברואר היינו בגל האומיקורן ובמרץ נכנסו לצונאמי של ביקושים אדירים. תעשיית התיירות והתעופה בכל העולם לא הייתה ערוכה ומוכנה למפץ הגדול. כחברה שמטפלת באלפיון העליון, כדי לדאוג לנסיעות 24/7 נדרשנו לעבודה איכותיות בעולם כאוטי. ביקושים גבוהים והיצע נמוך הביא להתייקרות גורפת של כל מוצרי התיירות, טיסות מלונות". איך החברה יצאה מהקורונה? "כחברת בוטיק, חיזקנו את שיתופי הפעולה עם מותגי הפרימיום והיוקרה בעולם התיירות כדי לדאוג לרמת השירות והמוצרים הטובה ביותר עבור לקוחות החברה. הסכמים עם רשתות כמו פור סיזנס, מנדרין, ריץ קרלטון וחברות קונסיירג בעולם, אפשרו לנו לדאוג לכך שהלקוח יטופל לכל אורך הטיול שלו בעוד שדות VIP כמו ."Sold Out התעופה מפוצצים והמלונות מעמדו של סוכן הנסיעות כיום? "חברות נסיעות מתמחות ויועצי תיירות בעלי ידע וניסיון ימשיכו להוביל בנישות בהן הם עוסקים. במיוחד בשנים הקרובות שצפויות להיות עמוסות ומאתגרות מאוד". לאן צועד עולם הנסיעות? "ימשיך לגדול דרמטית ובעקביות כפי שהיה לפני המגפה. רק מגפה עולמית, כפי שהייתה, תעצור את המגמה. תיירות היוקרה בתנופה גדולה ונראה שגם אירועים כמו מלחמות אזוריות, חשש ממיתון ועוד, לא עוצרות אותה". מה היית משנה? "שהלקוח יקבל תמורה טובה יותר לעלות הנדרשת. כיום רמת מחירי טיסות, מלונות ומוצרי תיירות נוספים מאוד יקרים והתמורה היא לעיתים בינונית לגמרי". איך היחסים בין הסוכנים לחברות התעופה? "נראים טוב אבל ייבחנו היטב בהמשך הדרך. הייתה שנת התאקלמות ובנייה מחדש". 2022 ?2023 מה אתה צופה ל- "המשך ביקושים אך מתונים יותר, היצע רחב יותר ותחרות גדולה יותר שתביא להתמתנות ברמת המחירים ובתקווה גם רמת שירות ומוצרים טובה יותר". עולם הנסיעות ימשיך לגדול דרמטית

RkJQdWJsaXNoZXIy NTY2NjQ3