פספורט 744 - קפריסין

בשום אופן לא היה הישג קל. זה הפך לאפשרי רק באמצעות תמיכת בעלי המניות שלנו. עבודה צמודה עם השותפים שלנו, בתעשיית האירוח וכמובן, המסירות של הצוות הפנטסטי של מעל ."TUS עובדים, המרכיבים את משפחת 150 לאיך אתה רואה את תעשיית התעופה כיום, TUS אחרי הקורונה? ובעיקר, מה מצבה של שפעילותה הושבתה בקורונה? "לקורונה הייתה השפעה טוטאלית על שוק התעופה העולמי, אך הביאה גם הזדמנות TUS ייחודית מאוד בהתפתחות והשינויים של 34 . מההתחלה הצנועה שלנו, בהפעלת מטוסי מושבים בשירותים אזוריים שלישוניים, עם - חברת התעופה 2021 השקתה מחדש בשנת עברה שינוי משמעותי במבנה ובמודל העסקי שלה. בעל המניות המייסד של חברת התעופה, קנת' וולי (אמריקאי-קפריסאי), איחד כוחות עם קבוצת התעופה הגדולה ביותר בישראל - כנפיים החזקות, והשיק מחדש את חברת התעופה עם מודל עסקי חדש, צוות ניהול חדש, מטוסים חדשים ותרבות ארגונית מחודשת לחלוטין. למרות האתגרים הרבים איתם ממשיכה התעשייה להתמודד, כולל ההשלכות המתמשכות של הקורונה, הפלישה הרוסית לאוקראינה ואתגרים כלכליים עולמיים, לחברת התעופה הייתה שנה ראשונה מוצלחת מאז השקתה מחדש. תוך פחות מטוסי איירבוס 5 משנה, החברה גדלה לצי של ועברה מהפעלת קו בודד לרשת קווים A320 נרחבת בתוך אירופה והמזרח התיכון". מה דעתך על הגידול המשמעותי בתנועת ?TUS הנוסעים לקפריסין? והשפעתה על "כמדינת אי, קפריסין ותחום התעופה קשורות זו בזו באופן מהותי ונצחי. בין אם זה כדי לשמר את מגזר התיירות המתפתח והחיוני, לתמוך במסחר ובשינוע סחורות, או פשוט לחבר את אנשי קפריסין לעולם. טיסות הן גלגל הצלה קריטי. מאז ההשקה המחודשת, החברה תרמה רבות לעליית מספר התיירים והנוסעים שמגיעים לאי. למרות האתגרים הכלכליים העולמיים, ואובדן בן לילה של השוק הרוסי והאוקראיני, החברה פעלה במהירות כדי לתמוך בענף ע"י הפעלת רשת מגוונת אך ממוקדת של קווים (קבועים וצ'רטר) עם הצלחות והישגים בולטים. בקיץ הקרוב חברת התעופה תציע מגוון רחב של שירותים ליעדים כמו ישראל, יוון, צרפת, סלובקיה וירדן, כולל טיסות לדובאי שיצאו לפועל בהמשך השנה. אבל אנחנו לא משקיעים רק בהטסת נוסעים TUS בבבטחה ליעדיהם, אלא גם באנשים ובקהילה 250 שלנו. בקיץ הזה יהיו בחברה למעלה מ- 2,000- עובדים, ואנו תומכים בעקיפין בלמעלה מ משרות בקפריסין. טיסות שבועיות 100 מספר שיא של מעל TUS צפויות להמריא בקיץ הנוכחי, ואחראית לחלק לא מבוטל מהן "הקיץ אנחנו מרחיבים את הפעילות באופן חסר טיסות ביום מתל אביב. לא רק 7 תקדים - עד שנמשיך לתחזק את מספר הטיסות הנוכחי בין לרנקה ופאפוס לת"א - מה שמקבע את מקומנו כאחת מחברות התעופה המובילות המציעות טיסות בין שתי המדינות - נציע גם טיסות חדשות, ללא עצירות, ליותר יעדים מאי פעם. החל מהחודש, ובנוסף לנמלי התעופה בקפריסין, נציע יעדים יווניים (כולל אתונה 5 לישראלים טיסות לואיי יוון) וכן, טיסות לאיטליה וגרמניה. אבל לא רק הטיסות הסדירות שלנו הן חלק מההיצע חודשים, 6 שלנו לישראל. לפני קצת יותר מ- עשתה היסטוריה ע"י הפעלת TUS Airways טיסה ישירה מישראל לקטאר, למונדיאל פיפ"א. 1,000- זה היה מבצע ייחודי, שבו הטסנו למעלה מ תומכי כדורגל לדוחא, בירת קטאר. במבט לעתיד, ,TUS Airways ישראל תישאר שוק ליבה עבור ובמהלך השנים הקרובות אנו מתכוונים להרחיב עוד יותר את טביעת הרגל שלנו. לא רק דרך מתן שירות לשווקים מתפתחים, אלא גם באמצעות השקת יותר טיסות ליעדים ייחודיים שלא נגישים כרגע מת"א (כגון דיסלדורף בגרמניה ופרבזה ביוון). בין אם לעסקים או לפנאי, השוק בשל לצמיחה". האם יש כוונה להרחיב עוד יותר את תדירות הטיסות ולהמריא גם מרמון? "הטיסות בין קפריסין לישראל התאוששו מאוד מאז הקורונה, עם עלייה משמעותית בתנועות , ישראל הפכה לשוק המקור 2022 הנוסעים. בהשלישי בגודלו לתיירות נכנסת לאי - נתון שיא שיחקה בו תפקיד מהותי. זה רק צמח TUS ש- ,2023 החודשים הראשונים של 3 עוד יותר בכאשר הישראלים הגיעו למקום השני, רק אחרי הבריטים, בחלוקה של הלאומים המבקרים באי. ישראל היא שוק ליבה עבורנו מכיוון שיותר ויותר ישראלים נמשכים לאינספור האטרקציות היפות והסביבה העסקית המסקרנת של קפריסין והכל, דקות טיסה. לשם כך, הקיץ הוספנו 40 תוך טיסות בימים מסוימים. 4 טיסות נוספות של עד למעשה, אנחנו חברת התעופה הקפריסאית היחידה שמציעה טיסות הן ללרנקה והן לפאפוס, מה שמאפשר לאורחים שלנו את הגמישות בעת הבחירה לנסוע אל האי וממנו. במבט קדימה לעתיד, ואם הביקוש יצדיק, ישקלו גם טיסות לנמלי תעופה ישראליים אחרים, במטרה לחזק בשוק הישראלי". TUS את מעמדה הדומיננטי של האם יש כוונה להרחיב גם את צי המטוסים? חודשים מאז ההשקה 18 "תוך פחות מ- הפכה לחברת התעופה TUS המחודשת שלנו, הקפריסאית הגדולה ביותר - לפי גודל הצי, מספר היעדים וכמות הנוסעים. עם זאת, הצמיחה השאפתנית הזו חייבת להיות מונעת כלכלית ומסחרית ולהתבסס על החלטות עסקיות נכונות, במה שהיא ללא ספק אחת התעשיות העולמיות התחרותיות ביותר. יש לנו חזון ברור השנים הבאות באזור, 3 כיצד להתרחב במהלך ואיך לשמור על היתרון של הגודל והזריזות שלנו כדי להגיב במהירות לשינויים בשוק ולהקדים ביעילות את המתחרים. אבל הצמיחה שלנו לא מתבטאת רק במספר המטוסים או היעדים, אלא בחוויית הלקוח המצטיינת שלנו, שגורמת לנוסעים שלנו לחייך ולחזור לטוס איתנו. אנו נמצאים כעת בתהליך של תכנית דיגיטליזציה חדשנית שתאפשר לנו להציע ללקוחות חוויה חלקה, גמישה וייחודית מרגע ביצוע ההזמנה אצלנו. התוכנית כוללת אתר חדש ואפליקציה לנייד, שירותים מוגברים על המטוס, מוצרים משופרים ללקוחות (כמו חבילות נופש ומלונות), כמו גם אסטרטגיית תמחור חדשה שתספק לנוסעים שלנו עוד יותר מבחר וגמישות. מעבר לתפעול השוטף, ערך מפתח בתרבות הארגונית הוא האחריות החברתית התאגידית TUS של לא ניתן עוד לראות בה 2023 שלנו, שבשנת DNA בחירה, אלא חובה מוסרית המעוגנת ב- לוקחים את האחריות TUS של הארגון שלנו. בשלנו כלפי הקהילה והסביבה שלנו ברצינות רבה. בין אם זה באמצעות הבטחת שוויון פנים-ארגוני או נקיטת צעדים מוחשיים לקראת קיימות סביבתית ועוד". במה החברה מתכוונת להתמקד בעתיד? "מה שבונים היום הוא משהו מיוחד באמת. חברת תעופה חדשנית וייחודית המונעת על ידי ערכים מובילים בתעשייה, תוך שהיא מניפה בגאווה את דגל קפריסין. מאז ההתחלה הצנועה שלנו , התמדנו והתרחבנו בתקופה המאתגרת 2015 בביותר בתולדות התעופה. עברנו מהפעלת מודרניים A320 מושבים למטוסי 32 מטוסים עם מושבים, משירות של כמה יעדים אזוריים 180 עם ועד להצעת רשימה הולכת וגדלה של יעדים בינלאומיים. החזון שלנו ברור, להיות חברת תעופה מובילה במזרח הים התיכון, עם רשת רחבה - לא רק מקפריסין אלא גם מישראל ויוון. זה לא הישג קל, אבל עם הצוות המדהים שלנו, והעובדה שחברת התעופה מהווה חלק מקבוצת תעופה בינלאומית גדולה ומצליחה, מציבה אותנו בעמדה איתנה בה אנו מסוגלים להשיג את החזון שלנו באופן בר קיימא וחדשני". הקיץ הזה אנחנו מרחיבים את הפעילות שלנו באופן חסר תקדים צילומים: יח"צ פספורט 25

RkJQdWJsaXNoZXIy NTY2NjQ3