המשפיעים בתיירות ובתעופה 2019

106 2019 ספטמבר ׀ המשפיעים 100 תשע״ט המשפיעים יריב פישר מנכ"ל פליי-איסט חברת 'פליי-איסט', בהנהגתו של יריב פישר, בתנופה רבתי. בשנה האחרונה החברה הגדילה והרחיבה את פעילותה במגוון תחומים. נוסף לשבעת הסניפים, שהחברה מפעילה זה מכבר במזרח, היא פתחה סניף בניו יורק תחת 'נהורה טורס', חתמה על הסכם בלעדיות עם ענקית , שדרגה את Jetwing התיירות מסרילנקה, ההסכם עם קבוצת 'סאן' מהמלדיביים, ומבטיחה חידושים נוספים בקרוב. זיו רוזן מנכ"ל גוליבר בשש השנים האחרונות רוזן מוביל את גוליבר להישגים משמעותיים. החברה, שמכרה מיליון שקל, המשיכה 225- בשנה החולפת בכ את מגמת הצמיחה בנתח השוק והמכירות. מההזמנות בגוליבר מבוצעות אונליין 90%- כ ומתממשקות באופן אוטומטי. גם השנה הוביל רוזן מהלכים משמעותיים לשיפור חווית המשתמש באתר, כולל הרחבת ערוצי ההפצה ופיתוח טכנולוגיות וממשקים ייחודיים מבוססי . DATA דיאן אהרונוביץ' מנכ"לית טיולי מילניום טיולי מילניום, בניהולה של אהרונוביץ', שמרה בשנה החולפת על מקומה בשוק הטיולים הגאוגרפיים. בחברה המשיכו לעבוד יחד עם איילה נסיעות, השותפה בחברה. בשנה החולפת נכנסה החברה לשוק הטיולים המאורגנים בתחום השייט, שרשמו הצלחה. הסטנדרטים הבלתי מתפשרים, שמציבה אהרונוביץ', מוכיחים את עצמם וממצבים את החברה בצמרת הטיולים המאורגנים, וגם סוכני הנסיעות מודעים לרמתם. 92 93 94 90 91 89 עמי צוקר מנכ"ל ושותף באוטו יורופ אוטו יורופ, תחת ניהולו של צוקר, כשלצידו הבן נמי, מנהל השיווק והמכירות, רשמה שנה ביחס לשנה 14%- מוצלחת עם גידול של כ שעברה. החברה ביצעה שדרוג משמעותי של מערכת ההזמנות ומערך התקשורת, השיקה אתר אינטרנט חדש ומתקדם, שהפך לפופולרי מאד בקרב סוכני הנסיעות, הידקה את הקשרים עם חברות ההשכרה בתחומי הטכנולוגיה ובתחום המסחרי השיווקי. ניסים סגיס המנהל המסחרי של טל תעופה סגיס, איש אמונו של היו"ר והבעלים גדעון טהלר, דאג השנה לצרף למאגר הנציגויות את סייפרוס איירווייס ואייר סיישל. גולת הכותרת היא אמריקן איירליינס, שתפעיל בשנה הבאה טיסות ישירות בין ישראל לדאלאס. לטל תעופה משרדים ברחבי העולם ומייצגת בארץ מגוון 40 חברות תעופה מובילות, וביניהן אייר אירופה הפופולרית וסצ'ואן איירליינס שהתבססה בקו לצ'נגדו. תמר גרזון מנכ"לית טרווליסט גרזון, מנכ"לית טרווליסט, האתר להשוואת שנים. 5 מחירים, מכהנת בתפקידה מעל במהלך התקופה היא הובילה מהלכי אונליין משמעותיים ומהלכי מיתוג שהפכו את טרווליסט לשחקן משמעותי ומשפיע בענף. כן פיתחה מהלכים של פיתוח טכנולוגיות חדשניות בעולם הטיסות, שיפורי ממשק מהותיים, פיתוח בוט ברשתות החברתיות והגדלת מגוון הטיסות המונגש תוך השוואת מחירים וגם מערכת פרסונליזציה. רונן קרסו סמנכ"ל באיסתא קרסו התמקד בשנה האחרונה בפיתוח מוצרים ויעדים חדשים והנגשתם הקלה לציבור הרחב, כאשר החברה המשיכה לנצל את היתרון בשוק כדי להציף את מגוון המוצרים ללקוח בהצלחה. במקביל המשיך קרסו את פעילותו בוועד התאחדות סוכני הנסיעות, בו הוא פעיל מאוד, ועזר לשכנע את קרני להמשיך בתפקיד היו"ר. ירון אוחנה מנכ"ל פינגווין החברה, בראשותו של אוחנה, הפעילה בקיץ החולף מטוס מדי שבוע לז'נבה, מיזם שזכה להצלחה רבה בשיווק חופשות משפחתיות לאלפים הצרפתיים. בחורף החברה תמשיך מטוסים בשבוע ולהציע חופשות 3 להפעיל סקי לכל היעדים. שנה מעולה רשמה חברת קלאב ג'ירף, חברת הבת של פינגווין, שנחשבת לחברת תיירות האופניים הגדולה בישראל. גיא מלמד מנכ"ל אופקים גלובל תיירות אופקים גלובל תיירות, חברה משותפת של מלמד וקבוצת אופקים, רשמה שנה מעולה של קפיצה משמעותית בתחום המופעים. בחודשים האחרונים מלמד החליט להיות הראשון בענף, המוכר אך ורק כרטיסים רשמיים למשחקי הכדורגל באירופה ולא להסתבך עם חאפרים. מלמד, עתיר הניסיון, הביא לתחום את המקצוענות המאפיינת אותו והפכה אותו לשחקן מרכזי בענף הספורט והמופעים המתפתח. רובי הרשקוביץ מנכ"ל בריסל איירליינס בישראל פעילותה של בריסל איירליינס, החברה בקבוצת לופטהנזה, משתלבת באופן מלא בפעילותה הכוללת של קבוצת התעופה בארץ. יחד עם זאת, חברת התעופה הבלגית בהנהלתו של הרשקוביץ, מוותיקי ענף התעופה בארץ, מתמודדת עם התחרות הלא פשוטה, ואף רשמה ירידה של במספר הנוסעים שלה מישראל בשבעת 3.3%- כ החודשים הראשונים של השנה. עזר שפיר סמנכ"ל מסחר בארקיע האיש שמאחורי הקלעים בחברת ארקיע, אך למעשה ממלא תפקיד חשוב מאוד בחברה. שפיר אחראי על כל היעדים של החברה בחו"ל, (ארקיע רשמה זינוק של במספר הנוסעים בשבעת החודשים 21%- כ ) על הטיסות ועל 2019 הראשונים של ההסכמים מול כל הסיטונאים. שפיר מקורב מאוד לבעלים, אבי נקש, ואחראי גם על המלונות שהחברה מפעילה באירופה. איציק מזרחי מנהל בוקינג בישראל ד"ר מזרחי הצטרף לבוקינג ישראל לפני שנה בתחום 15- כשנתיים. הוא בעל ניסיון של כ התיירות העולמית, כשבעברו עבד עבור מותגי תיירות ואירוח באוסטרליה, אמריקה וישראל. מקומות אירוח בישראל, 5,000 לבוקינג מעל סוגי נכסים שונים. בסניף הישראלי 20 כולל עובדים, החל 50- מועסקים למעלה מ ממדעני נתונים ועד לנותני שירותים.

RkJQdWJsaXNoZXIy NTY2NjQ3