

דוד מימון,
מנכ"ל אל על,
הצעיד את החברה
לשנה הרווחית
בתולדותיה
3
עמוד
5
המשך בעמוד
א
ורי סיר
קיס, מנכ"ל אי.די.בי תיירות,
יכול לחייך בשבוע האחרון, כאשר
השיג מטרה נוספת. חברת ישראייר
סיימה שנה, לראשונה בתולדותיה, ברווח של
19
מיליון שקל, וזאת לעומת הפסד של
25
. סירקיס הצליח
2014
מיליון שקל בשנת
להוביל את ישראייר לשיפור בכל הפרמטרים.
מיליון שקל
122
הרווח הגולמי צמח לסך של
, גידול של
2014-
מיליון שקל ב
83-
לעומת סך של כ
69-
של החברה צמח לסך של כ
EBITDA
. ה-
47%
מיליון
37
מיליון שקל לעומת סך של
שקל בתקופה המקבילה, גידול של
, וגם מחזור המכירות של
86%
, לסך של
15%-
החברה גדל בכ
מיליון שקל לעומת סך
951
מיליון שקל בשנת
823
של
19
. במקביל סירקיס
הצעידאת אי.די.בי תיירות לרווח של
2014
. 2014
מיליון שקל בשנת
20-
מיליון שקל לעומת הפסד של כ
לאחר הדוח הכספי, בראיון מיוחד ל'פספורט', סירקיס מדבר על
כל ההליך שעבר על החברה בשנה החולפת, על הדרך לרווחיות,
וכמובן, שאלת השאלות, היכן עומדים המגעים למיזוג ישראייר
עם סאן דור.
אורי, האמנת בתחילת השנה שתעביר את ישראייר
לפסי רווח?
,2015
"התכנון התקציבי שלנו הוא תמיד מאד זהיר. בתחילת
כשהנחנו את נקודות הבסיס לתקציב, ראינו כי נהיה קרובים
לאיזון עם רווח קטן. ידענו שאנו עומדים לבצע את הפרויקט
התפעולי הגדול ביותר בתולדות ישראייר, במסגרתו תכננו לבצע
טיסות בחודש אחד ליוון עבור אלביט. הואיל ונדרשנו
100
מעל
לחכור מטוסים לצורך ביצוע הפרויקט, קיבלנו החלטה להאריך
את משך החכירה לתוך הקיץ ובכך הגדלנו משמעותית את
התפוקות והפריון של המערכת והגדלנו את הרווח הנקי.
"אני מאמין שיהיה מיזוג
בין סאן דור לישראייר"
אוריסירקיס,מנכ"לאי.די.ביתיירות,שהובילאתישראיירלראשונהבתולדותיהלרווח
הואהקטנתהחובעלהמטוסיםתוךכדי תשלום
2015
כספי: "ההישגהמשמעותישל
מקדמות למטוס חדש שלנו". על המיזוג עם אל על: "יתרום בשלושה ממדים: בניית
גידי ליפקין
תשתית תעופתית זולה יותר, פיתוח שירותי תיירות וקיבולת נוספת" //
אורי סירקיס
דוד מימון